Over mij Paul Brussaard

Mijn foto
Maarssen, Nederland (NL), Netherlands

maandag 28 september 2009

Bruseco als uniek exportproduct...

De eerste grote stap is gezet in mijn missie: een Europese erkenning van het vak directiechauffeur. Bruseco heeft op 25 september 2009 als eerste opleidingsinstituut in Europa een Internationaal gecertificeerde directiechauffeur afgeleverd.

Als initiatiefnemer voor een Europese erkenning heb ik hier, samen met alle medewerkers van Bruseco de afgelopen maanden keihard aan gewerkt. We hebben vele offers gebracht en er is veel geld geinvesteerd in het realiseren van deze grote stap: een internationaal certificaat ontwikkelen voor alle directiechauffeurs in Europa.

Het VIP-CHAUFFEUR D1 certificaat is een internationaal erkend certificaat en is geheel op initiatief door Bruseco in nauwe samenwerking met de DEKRA (de eigenaar van Kema Keur) ontwikkeld en in de markt gezet. De DEKRA is een internationaal erkend certificeringsinstituut dat marktleider is op het terrein van Personencertificering. Dat biedt ook veel voordelen voor alle Bruseco CCV D directiechauffeurs in Nederland.

De opleiding tot VIP-Chauffeur D1 in Duitsland is geheel ontwikkeld door Bruseco. Samen met een nationaal team van de DEKRA is de basis gelegd voor het ontwikkelen van het officiele DEKRA D1 examen. En dat is een zwaar examen kan ik u verzekeren. Door de samenwerking met de DEKRA wordt deze Bruseco opleiding erkend in alle Europese landen, te beginnen met Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. En dat begint nu zijn vruchten al af te werpen. Binnenkort starten we in Duitsland met de eerste dertig opleidingen.

Bruseco heeft een exclusiviteitscontract getekend, waardoor wij als enige en eerste opleidingsinstituut het Internationale certificaat voor VIP-Chauffeur in de markt kunnen zetten. En dat is goed nieuws voor alle CCV D gecertificeerde directiechauffeurs. Ik ga nu proberen het CCV D certificaat door de DEKRA te laten erkennen waardoor dit één op één kan worden omgezet in een internationaal erkend DEKRA VIP-CHAUFFEUR certificaat.

In de nabije toekomst zullen internationale bedrijven steeds vaker naar een DEKRA gecertificeerde directiechauffeur vragen, omdat ze weten dat ze dan gereden worden door een bekwame chauffeur, ongeacht in welk land ze zich bevinden. Een bezit van een internationaal certificaat betekent ook meer werkgelegenheid voor directiechauffeurs. Bruseco zal daarom ook trainingen gaan verzorgen om de chauffeurs (basis) Engels te leren spreken. Je ziet, er is nog veel te regelen en te bespreken. Maar het is een enorm leuke uitdaging om zoiets voor elkaar te krijgen. En het gaat lukken!

Het is weer een beetje feest in deze economische bijzondere tijden.... en alle Bruseco opgeleide directiechauffeurs gaan hiervan meeprofiteren. We winnen allemaal een beetje...

Met enige reizigersmoeheid in de benen ontspan ik me nu even op het kantoor in Maarssen...

nu weer concreet aan de slag. België wacht!

Ik groet u vanuit Maarssen. Ik ontmoet u snel weer.

Paul Brussaard

www.brussaard.nl

CEO Brussaard Company Group

Geen opmerkingen:

Een reactie posten