Over mij Paul Brussaard

Mijn foto
Maarssen, Nederland (NL), Netherlands

vrijdag 3 september 2010

Het moet nu gaan lukken!

Ik ben zojuist weer uit Berlijn teruggekomen. Een verschrikkelijke vlucht door onweer heen. Gillende medepassagiers zorgen voor enige paniek in het vliegtuigje...en ik hoef even niet meer te eten. Ik ben best wat gewend, maar deze vlucht vergeet ik niet snel...

In Berlijn heb ik drie grote potentiele opdrachtgevers bezocht. De grootste firma rijdt alle ministers en politici in geheel Duitsland. Ik zag daar 148 splinternieuwe E klasses (Mercedes) in de garage staan. Wat een prachtig bedrijf. en zij willen circa 148 directiechauffeurs laten certificeren door Bruseco....misschien...want er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan.

Verder tref ik ook enkele ondernemers die graag het Bruseco concept in franchise willen overnemen. Dat is op zich een goed idee. Daar ga ik me komende tijd mee bezighouden. Zij willen mogelijk investeren in dit concept in Duitsland. Daarna zoek ik nog enkele topondernemers in Oostenrijk en Zwitserland. Zelfs China heeft al gebeld..maar dat ontbreekt het me nu de tijd aan. Dat komt begin volgend jaar wel.

Toch gaat het niet van het leien dakje. Het is trekken en duwen. Gehoor vinden met je idee is één, daadwerkelijk de factuur betaald krijgen is twee. Enkele partijen zijn aan het kontedraaien. Maar ik moet nu doorgaan. We zijn verhuisd naar Duitsland, ons huis in Nederland is verkocht...we kunnen gewoonweg niet meer terug.

Maar soms denk ik wel eens.....waar ben ik aan begonnen!

Toch moeten we de positieve punten eruit halen en tegenslagen gewoonweg incasseren. Iedere week hebben we nu cursisten hier op de Akademie en dat maakt het ontzettend leuk! Ik coach ook deze mensen in de avonduren als je vast zijn komen te zitten in hun leerproces...en dat werpt vruchten af.

Tot nu toe heeft de Bruseco Akademie een slagingspercentage van 98%!! En dat is top gezien het hoge niveau hier in Duitsland!

Dit weekend gaan we weer even naar Nederland om familie te bezoeken. Om precies te zijn naar Zeewolde. KAMPEREN in onze landrover. Maar de weersvoorspellingen zijn goed...

Dan zit er toch nog iets mee deze week!

De komende weken staat mijn agenda al vol met nieuwe afspraken, contractbesprekingen en trainingen. Dat ziet er goed uit. Nu moet het gaan lukken!

Groeten vanuit Osnabrück,

Paul Brussaard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten